Pazartesi - Cuma 08:00-20:00
E-mail : info@artgroup.com.tr Tel : +90 535 954 78 22

Google Adwords

7/24 Saat Profesyonel Hizmet Garantisi
Google Adwords

Günümüzde, üretilen ürünlerin tüketiciye ulaşması için tanıtımın ihtiyacı daha da artmaktadır. Bu sebeple ürün tanıtımı radyo, televizyon, gazete, broşür, tabela ve daha birçok yolla yapılır. Dünya çapında geniş kitlelere ulaşmak için çaba sarf eden üretici, bunun geçmişi yakın olan ve dünya pazarına hâkim olan Google Reklam Yönetimi ( Google AdWords ) sayesinde geniş kitlelere ulaşmayı hedefler. Google dünya çapında ve Türkiye’deki yerel bandında kullanıcılarının yüzde 80 ‘inden daha fazlası erişimi sağlar.

Google Reklam Yönetimi

Kurumsal Google Reklam Yönetimi, E Ticaret Google Reklam yönetimi ile ilgili çalışmalarımız için iletişime geçebilirsiniz.

Google reklam yönetiminin sağladığı içerikler nelerdir kısaca açıklayalım.

  • Google arama reklamı her gün kullandığımız Google arama motorunda gösterilen Adwords, reklamlarıdır. Bu reklam şekli kullanıcıların anahtar kelimeler kullanarak, Google üzerinde kendi ürünler ile ilgili reklam gösterimi sağlanabilir.
  • Google görüntülü ağ reklamları, Google AdWords reklamları gösteren web sitesinden meydana gelmektedir. Reklamlar genelde Google üzerindeki bazı yerlerde ve youtube, gmail, facebook, twitter gibi google ait olmayan birçok web adresinde de görüntülü yayınlanır.
  • YouTube reklamı mesajı video şeklinde doğru zamanda doğru kişilere vermeye yarayan bir web sitesidir.
  • Mobil reklamlar mevcut müşterilerin hareket halinde iken onlara ulaşmanızı sağlayan bir sistemdir.
  • Google alışveriş reklamları milyonlarca ürüne sahip e ticaret siteleri içerisinde, resim, fiyat avantajı sunan bir reklam çeşididir.
  • Yeniden pazarlama kampanyası kampanyası re-marketing, re-targeting daha önce web sitelerini ziyaret eden kullanıcıları hedef gösteren reklamın genelini ifade eder.
  • Adwords dönüşüm takip sistemi üretilen reklamın kullanıcılar tarafından yapılan tıklanmanın izleme ve kontrol etme sistemidir.

Google Alışveriş Ürün Tanıtım Reklamı

Google Adwords

Özellikle E Ticaret Google reklamı amacıyla gerçekleştirmek isteyen perakendeciler tarafından ürün yerleştirmek amacıyla kullandığı ürün tanıtımı için geliştirilen web sitesidir. Alışveriş için düzenlenen kampanyalarla, resim, ürünün adı, fiyatı, işletmecinin adı ve birçok bilgi içeren reklam şekli olan Ürün Listeleme Reklamları kullanılarak ürün tanıtımı yapılabilir. Google arama motorunda ortaya çıkan resim, fiyat müşterinin ilgisini her zaman çeker. Alışveriş kampanyasını tercih etmek satıcı için birçok avantaj sağlar. Alışveriş reklamı, Google arama sonucunda görsellerin ağırlık kazanmasından dolayı daha da ilgi çekici olur. Yüzbinlerce ürün yelpazesine sahip bir e-ticaret içerisinde tüm ürünler ile ilgili Adwords sisteminde kampanyalar meydana getirmek zordur, bunun için alışveriş reklamı için sistemde belirli bir kurulum oluşturulması ve aylık şeklinde ürün bilgilerinin güncelleme işlem planlaması yapılması gerekir.

Hedef kitleye ulaşmanın önemi:

Pazarlama açısında hedef kitle tanımlaması çok önemlidir. En geniş tanımı kitleye istenen mesajın ulaşmasını sağlayan küme ya da grup olarak söyleme daha doğru olur. Hedef kitleye çeşitli kanallar kullanılarak, kitlenin ulaşması istenen mesajın kitle açısından algı ve değerlendirme olanağı sağlar. Bu sebeple etkili bir pazar stratejisi izlenmeli, strateji uygulaması, hedef kitlenin eğilimlerini, kendisini etkileyen birey veya grup faktörü, kitleyi oluşturan yaş, cinsiyet gibi demografik faktörler, satın alma konusundaki karar verme süreci, kültür gibi faktörleri göz önüne alarak analiz etmek gerekir. Bunun dışında finans piyasasında beklentilerin ortak amacı kar elde etmek güdüsü ile hareket eden işletmeci kitlelere piyasa koşullar yönünde tavsiyede bulunmaktadır. Bazı analiz yöntemleri hedef kitleyi görür; bazıları ise zamanlamanın önemi konusundaki farkı da görür. Sonuçta benzer amaçları gerçekleştirmek için doğru zamanda doğru yerde olmak gerekir.

Reklam uzantısı nedir?

İşletme hakkında ek bilgi sunan metin reklam uzantıları niteliğinde oluşturulan reklam biçimidir. Reklam uzantıları içerisinde reklam metinlerinin önemi konusu Adwords reklamında hedef kitleye ulaşmanın en etkili yolu farklı ve ilgi çekici reklam metinleri yazmaktan geçer. Bu konuda ilgili reklam için ilgili metinler kullanarak kitlenin reklama ulaşıp bilgi almasını sağlar. Başlık ile birlikte boşluklar dâhil karakter sayısı 25 i geçmemelidir. Bir reklam için açıklama satır 25 karakteri geçmemelidir. Bunun yanında hedef kitleye ulaşmanın en etkili yolu açıklama satırları ekleme daha avantajı, çünkü anlaşılmayan bir konu hakkında bilgilendirme yapmak ve hedef kitlenin anlaması sağlamak için gerekli bir yöntemdir. Hedef kitlenin ulaşmasını, görüntülemesini sağlamak amacıyla arama ağı reklamları arama ağında verilen anahtar kelime ile birbirine bağlantılı kelimeler sayesinde reklamlarınız ile ilgili arama sonuçları yayınlanabilir. Başka bir şekilde Google display network GDN reklamları banner reklamları yayınlayarak, sizden haberi olmayan kitleye ulaşma imkanı sunan ve geribildirim oranlarını artıran bir yöntemdir. Arama motoru için iyileştirme optimizasyon çalışması olan SEO etkisi ile markanın mesajını güçlendirmek ve akılda kalarak, hatırlanma oranını yükseltmek amacıyla işletmeciler remarketing özelliği sayesinde geniş kitlelere ulaşma imkanına sahip olabilirler.

Art Group Google Adwords Yönetimi

ART GROUP  sayesinde Google reklam bütçenizi doğru hedef kitleye etkili bir şekilde yayın yaparak  reklamlarınızın yayınlanmasını sağlayabilirsiniz. Google AdWords Reklam Yönetimi için iletişime geçebilirsiniz.

5000 +
Aylık Reklam Yönetimi
50 +
Reklam Hazırlama
0 +
Hesap Yönetimi
0 +
Yıllık Tecrübe

Uzmana Danışın

Google Reklam Yönetimi ile ilgili detaylı bilgi almak için bize ulaşınız.

Bireysel Google Reklamları , Kurumsal Google Reklamları, E Ticaret Google Reklam Yönetimi ile ilgili merak ettiğiniz tüm sorularınız bize ulaştırın, Reklam Yönetimi Uzmanları sizin için cevaplasın.

Mail Gönder :info@artgroup.com.tr

 Bize Arayın : +90 535 954 78 22