E-mail : info@artgroup.com.tr Gsm : +90 535 954 78 22

Performans Pazarlama

Dünya'da Performans Pazarlama

Performans Pazarlaması Nedir?

Teknolojinin gelişmesiyle her evde kullanılmaya başlayan internet sistemleri, şirketleri de bu alanda yatırım yapmaya zorlamaya başladı. E-ticaret pastasından pay almak isteyen şirketler ürünlerini veya hizmetlerini hızla sanal ortama taşıyarak müşterilerine her yerde en kolay hizmeti sunmaya başlamışlardır. Bu çerçevede dijital ortamda potansiyel müşterilerine ulaşmak isteyen şirketler pazarlama araçlarına yöneldiler. Günümüzde sıkça kullanılmaya başlayan pazarlama çeşitlerinden biri olan performans pazarlaması nedir diye açıklayacak olursak; performans pazarlaması, şirketlerin satış veya kampanya yapmak için Google, Yandex, Facebook, Twitter, Instagram gibi reklam araçlarını kullanarak dijital bir pazarlama yapması anlamına gelmektedir. Performans pazarlaması araçları etkin bir şekilde kullanılarak potansiyel müşteriler internet sitesine çekilebilir veya online ortamda satışlar arttırabilmektedirler.

Performans Pazarlaması Nasıl Yapılır, Pazarlama Kanalları Nelerdir?

 

Performans Pazarlama

Performans pazarlaması, doğru bir web sitesi kullanılarak pazardaki hedef kitleden en yüksek dönüşüm oranı yakalamak için yapılmaktadır. Dijital pazarlamanın bir alt konusu olarak değerlendirilen performans pazarlaması nasıl yapılır konusuna açıklık getirecek olursak; performans pazarlaması, satış fırsatları yaratmak amacıyla Yeniden Pazarlama (Remarketing), Arama Motoru Pazarlaması (SEM) ve Programlı Satın alma (Programmatic Buying) stratejilerinin etkin bir şekilde kullanılması ile yapılır. Böylece, dijital pazarlama araçlarını da etkin kullanarak tüketici etkileşimi sağlanması amaçlanmaktadır. Pazarlama stratejileri etkin bir şekilde kullanılarak potansiyel müşterilere kolayca ulaşılabilmektedir.

  • Yeniden Pazarlama (Remarketing): Sitenize önceden gelmiş ziyaretçilerinizin geri dönüşünü arttırmak için yapılan çalışmalar. Kampanyalarla hedef kitlenize doğru mesajlar iletilmektedir.
  • Arama Motoru Pazarlaması (SEM): Markanız veya ürünleriniz için özel geliştirilen reklam stratejileri ile hedef kitlenize en uygun maliyetlerle ulaşılır. Burada kullanılan pazarlama aracı ise popüler arama motorlarıdır.
  • Programlı Satınalma (Programmatic Buying): Kullanıcıları en etkili şekilde harekete geçirmek için kullanılan bu pazarlama stratejisi, markanızın hedefini ve stratejisini en iyi şekilde planlar. Yeni nesil reklamlar kullanılarak gerçek zamanlı hedeflemeler yapılır.

Pazarlama stratejilerini kullanırken yararlanılan performans pazarlama kanalları ise e-mail marketing, Aggregator Yönetim, Google Adwords, Affiliate Marketing, SMS Marketing, sosyal medya platformları, E-posta Pazarlaması, Yandex Direct, Inbound Pazarlama gibi kanallardır.

 Performans Pazarlamasının Önemi Nedir?

Performans pazarlaması ile şirketler pazarlamak istedikleri şeyleri en uygun maliyetlerle en geniş kitlelere ulaştırabilirler. Neden performans pazarlaması konusuna önem verilmesi gerektiğini açıklayacak olursak;

 – Performans pazarlaması ile online ortamda daha rekabetçi pazarlama stratejileri izlenebilir.

 – Performans pazarlamasında küçük bütçelerle büyük reklamlar yapılabilir.

 – Performans pazarlamasında araçların etkinliği hemen görülebilir.

 – Performans pazarlamasında kullanıcılar ile etkileşim kurmak mümkündür.

 – Performans pazarlamasında müşteri davranışları izlenebilir, kayıt altına alınabilir ve pazarlama stratejileri bu doğrultuda belirlenebilir.

Türkiye’de Performans Pazarlamasının Yeri Nedir?

Teknolojinin giderek yaygınlaşması Türkiye’de de birçok kişinin internet ile tanışmasını sağladı. İnternetin her yerde kullanılabilmesi ile Türkiye de performans pazarlamasının önemi de gün geçtikçe artmaktadır. Bu doğrultuda performans pazarlamasının payı da gün geçtikçe artmaktadır. E-ticaret sitelerinin artmaya başlaması ile şirketler geleneksel pazarlama anlayışı daha az önem vermeye başlamışlardır. Türkiye’de Display Reklam Yatırımları içinde gösterim bazlı, arama motoru destekli, sosyal medya ve video reklam çeşitleri gün geçtikçe daha çok tercih edilir hale gelmiştir.

Performans Pazarlaması Hizmetleri

ART GROUP firmamız işinde uzman ve deneyimli personel ile performans pazarlaması faaliyetinde sizlere en iyi destek olmaktadır. Performans pazarlaması kanallarını en etkili şekilde kullanan firmamız, potansiyel müşterilerinize en uygun maliyetle ulaşmanızı sağlamaktadır. Kullandığımız pazarlama kanallarını ise şu şekilde sıralayabiliriz:

 – Facebook: Görsel içerik arttırılarak kullanıcıların dinamik haber akışında pazarlama yapılır.

 – Instagram: Hedef kitleye yönelik görsel öğelerle destekli etkili pazarlama faaliyetlerinde bulunulur.

 – Twitter: Metin odaklı etkili içeriklere önem vererek geniş kitlelere ulaşılır.

 – Youtube: Etkili videolar hazırlayarak kullanıcıların ilgisi çekilmektedir.

 – Google Adwords: Dünyanın en popüler arama motoru Google kullanılarak, arama sonuçlarında etkili pazarlama stratejileri oluşturulur.

 – Yandex Direct: Yandex Direct ile arama sonuçlarında potansiyel müşterileriniz tarafından kolayca fark edilebilirsiniz.

2016 yılında sizlere hizmet vermeye başlayan ART GROUP ile dijital ortamda kolayca başarıyı yakalayabilirsiniz. SEO ve web sitesi analizi konusunda da uzman olan firmamız, en iyi performans pazarlaması fiyatları ile sizlere en kaliteli hizmeti vermektedir. Siz de sanal ortamda başarıya ulaşmak için şirketimiz hizmetlerini güvenle tercih edebilirsiniz.

Performans Pazarlama Hizmetleri

Art Group

ART GROUP  ile Performans Pazarlaması kanallarını en etkili şekilde kullanarak işlerinizi arttırmak istiyorsanız hemen iletişime geçebilirsiniz.

100 +
Performans Pazarlama
50 +
Tanıtım Hazırlama
% 0
Müşteri Memnuniyeti
0 +
Yıllık Tecrübe

Uzmana Danışın

Performans Pazarlama ile ilgili detaylı bilgi almak için bize ulaşınız.

Performans Pazarlaması ile ilgili merak ettiğiniz tüm sorularınız bize ulaştırın, Art Group  Uzmanları sizin için cevaplasın.

Mail Gönder :info@artgroup.com.tr

 Bize Arayın : +90 535 954 78 22